Sunday, April 4, 2010

Mintak tolong PAS jangan makan BABI cam UMNO

Gua serius malas gila nak blog dah, nak langgar hadi pon malas sbb gua nampak hopeless n bengap nyer ahli PAS ni.

Tapi bila sahabat gua Aduka walau masih dalam proses perbicaraan masih berminat, gua pk bring it on jer la.

Walau pon pade gua projek nih takan berkesan pon.Sbb asas masalah PAS,UMNO n sebahagian besar melayu kita ialah asabiah(cari sendiri definasi kat penarik beca) dan taat@wala' melampau.

Sampai bende haram/jahat/bodoh tapi di salut dengan label islam atau melayu terus jadi suci n boleh.Sebab tuh ramai orang melayu islam tak kira parti terima rasuah die cakap alhamdulilah.

Ahli2 PAS sekalian,
Kalau pendedahan kickdafela tu betul, gua mintak sangat2 lah jangan di bela tapi di hukum seberat2 nya.Derma PASTI atau apa pon tujuan nya tak menjadikan duit itu halal.Sapo cakap cari derma camni tektikel yang bagus meh gua sumbat mulut lu org dengan daging babi.Nak tengok lu sanggup tak makan babi.

Ahli2 PAS sekalian,
Makan duit macam tuh adalah haram serupa macam makan babi.Takan lu org nak tengok anak2 lu org yg mengaji kat PASTI makan babi?

Aihh...sakit hati wa baca artikel tranungkita tuh mmg tak habis2 lagi ni..:((

7 comments:

Putra IJ80 said...

Ah!!!!

Lur pon sama bo....dgn penulis KICKDEFELLA ,

Kenapa skg baru buka crite tur.,mengapa tidak sebelum die di tendang keluar atau di buang kerje.

Kalau dulu haram mengapa tunggu sampai kena buang baru buka tembelang.

Jadik selama nie dia bagi makan anak bini die pon duit haram ler i.e hasil sumber bercampor duit haram.

Porrah!! die penulis upahan,bergelut dgn dendam peribadi.

Yg.Ngko nak melenting melibatkan Babi smue pasal apa?

Xonan said...

BABI...BABI..BABI..BABI...

XENAN MMG BABI..XENAN MMG BABI..XENAN MMG BABI..XENAN MMG BABI..XENAN MMG BABI..

BABI XENAN..
BABI XENAN..
BABI XENAN..
BABI XENAN..
BABI XENAN..

Xenan said...

bodo tak reti baca..lu baca sikit artikel bangang teranungkita tuh..

kalau camnih pandangan org PAS pada rasuah..gua surrender jek la

Unknown said...

Lu tulis serupa bodoh...bila lain yang difahami..Lu chop orang lain bodoh macam lu....memang keterunan BABI lu ni..

Xenan said...

lain yang di tulis?...huh kepala babi korang.

Kalau wat keje makan babi haram jadah tuh pon nak di backing ..gua tataupon nak cakap apa dah

Anonymous said...

Wau Hebatnye Timbalan Pres PAS REFORM xenan..

memang hebatlah dapat timb. camni..

Bukan BaB* said...

Lantak korang lah... nak babi membabi... aku tak campur... wakaerk kerk