Wednesday, August 12, 2009

Racist di sana sini

Letih baca sorat khabar lately.Hari2 tajuk psl racist wajib ada.Nasib baik soratkhabar kesayangan wa masih mengekalkan identiti berita yg cukup kool n mendebarkan.Yup baca metro ari ni.Budak2 cube mengepow dgn mengerat anu budak lain.Gile babeng "news value" die nih.Cube lu bayang jd budak yg kene toreh tuh..horror siut!.

Takat ni wa tak penah dengar news(kecuali la kes bini potong anu suami curang) or film yg ade cite camnih.Mane la dak nih blajo wat mende2 camnih.Cube bayang plak ape dak ni ckp masa ugut tuh.

"Oih..bak mai 5 kupang, kalu dak aku potong anu hang!!" sambil tangan tanggal kan seluar budak yg jd mangsa

Woo..horror!!.Kalu gua kompom gua kasi semua duit yg wa ada!!

Humm..mcm dah salah tajuk plak ni.

Wa nak ulas pasal racist sebenarnyer.Wa tertarik ngn artikel kat malaysia insider.

So okay I’m racist (just a bit, I mean like really tiny)

Wa sgt sokong mamat ni.Die berjaya "a bit racist in the cool way".

Terjemahan bebas dr wa - "Ya saya akui, saya kenkadang racist jugak.Saya rasa kebanyakan anda juga ada masaalah yang sama.Namun kalau kita boleh berlawak pasal benda2 racist sesama kita kira ok la.Tak dpt nak elak kenkadang mesti kita terpikir punya tapi tak payah la sampai membenci.Saya mungkin benci anjing Ms Ong tapi saya suka Ms Ong(cun kot Ms Ong ni).Jgn jadi pembenci sbb kalau dah bertukar menjadi kebencian naya la kita semua.Lagi bagus jadi jujur, dan sejujurnya saya memohon maaf sbb tak dapat berhenti buat bende2 mcm ni.Betul beb..saya tak tipu"

Paling wa setuju bangat taraf dewa ialah:-


"Teknikalnya bila masuk bab pompuan saya sgtlah tak racist.Saya hanya racist pada laki jek.Maksudnya mungkin saya feminist atau lesbian.Mana2 pon ok."


Way to go la bro.In fact mmg dreams wa kalau malaysia invite bangsa ni wat tambah satu bangsa lagi kat malaysia.Mmg super cool la beb!Tgk youtube bawah ni



holla!

5 comments:

Evelyn said...

hola, como esta? ahakz..

aih, smlm den dgr brita ni kat radio. mula2 tu den raso nak gelak. pastu rasa ngeri lak. aih budak2 zaman skrg. nih mesti diorang belajar dr isteri2 yg dok ngerat2 suami2 mereka. dasat tul la.

persoalannya, dr mana budak2 ni dpt keberanian sehinggakan sanggup buat cam ni kat kwn2 mereka. there is something definitely wrong in their head. and also their surrounding la. aih.. ari tu kes budak pompuan yg belasah kawan dia pastu rakam kat hp. ada tgk tak yg ni?

nih nak kata pengaruh dr mana? tv? internet? dr mana la? rakan sebaya? kurang kaseh sayang?

Mr said...

laaa... Metro tu akhbar peberet lu ke? hahaha.

tgk mcm gua. Gua minat Al-Islam. lalalalalala

Evelyn said...

oloh.. tau ler AstoraJabat tu idola lu bro. AT dan AJ.. nih mesti ada poster AJ kat dinding sebelah katil.. lalalala..

Xenan said...

tuh yg den konpius..maner le blaja ni.

owh..wa teringat.Die tgk cite anu dlm botol kot.haha

btw elyn,
Puedo bailar salsa.Can lawan dance eh?:P

Woot AT,
Metro tuh cam majalah gila gila.Kelakar siut.hehe

Evelyn said...

aih bro, mi hablar poco espana..
bailar salsa, err.. muy bien..

hahaha..