Saturday, August 15, 2009

Masih kah kau ingat??

Wa td wat check acc company bulan2 lepas.Teringat balik benda2 yg gua tertunggu2 sampai sekarang.

Royalti minyak kelantan
Kalau lu org ingat..ade menteri janji petronas akan kasi penerangan pasal duit royalti kltn masa manik urai.Sampai sekarang tader cerita apa2 pon.Degil beno petronas ni.Menteri arah pon dah tanak ikut.Rujuk Berita Harian.

Melayu UMNO yela mudah lupa.Melayu luar umno takan lupa sampai bila2.Maybe sbb kltn nih 99% bukan melayu kot.Nak sebuk2 n bela wat ape lak kan?


Kes TBH plak,
nampaknya skrip makin menuju ke arah yg gua predict bulan lepas kat sini.Seperti biasa kita boleh menjerit, melaung tak puas ati atau berlakon jd CSI sesama kita.Tapi ade bagi kesan ke?Nada!

Kes ajaran sesat lak,
Gua ade posting kat sini bulan lepas.Tetiber 9hb ari tuh geng ajaran sesat yg gua cakap ni terkantoi lak di seremban. Gua tau dr metro tapi kat sini lagi bagus penerangan die.Dah lama gua tunggu lu org kene tangkap..merosak bebudak jek.Paling gua hangin kat lu org psl asyik panggil gua "binatang ternak".Nasib baik kenkawan, kalu dak mampos lu org gua terajang.

1 comment:

Anonymous said...

saya harap link blog suarajagat akan diletakkan di bhgn kanan blog ini agar segala maklumat terkini tentang ajaran sesat tersebut dpt diketahui umum