Tuesday, February 2, 2010

Hebat Sungguh Herman Samsudeen

Tak terkata apa dah bila baca artikel blog Herman Samsuddin.Hebat sungguh Pahlawan PAS mengalahkan "Pendosa Terbesar" abad ini.Salute wa pada Pahlawan PAS ni.

Baru wa paham bagaimana berpolitik ala PAS sebenar benarnya.

Apa2 pon, harapan terus ditaruh pada perlembagaan PAS fasal 5.

Update : kawan2 real life(bukan maya) gua mohon awal2 pada Herman Samsuddin moga jangan meng "ISA" rakyat2 tak berjawatan dan tak dalam jemaah seperti kami jika berpeluang berkuasa kelak

Sementara itu,


10 comments:

Ali Zaidan said...

" Baru wa paham bagaimana berpolitik ala PAS sebenar benarnya "

apa yg lu paham?

cer cerita, wa pun nak tau jugak!

Wenger J. Khairy said...

Aku menyokong usaha ini. Adik Khairul sudah meminta maaf, tetapi terpaksa melalui proses undang - undang. Kita tolonglah setakat yang mampu.

Kepada adik Taruna, saya harap adik ni tidak lemah semangat dan menghadapi suasana genting ni dengan tabah.

Xenan said...

haha..ali zaidan

lu pon same jek...tapi ikut lu lar kan kalau keji tuh dah jd prinsip idup lu.

izi said...

salam,

saya ada meninggalkan komen di bawah ni di blog herman. 2 komen saya yang terdahulu mengenai keputusan JKP Pas tidak lulus! agak2nya komen ke-3 saya ni lepas atau tidak? ;)

-----

apa agenda kamu sebenarnya memaparkan gambar aduka dan isteri? terutama ISTERInya?
jika betul .. tak salah mengaku betul. kalau dah salah, tetap nak dipertahankan yang salah .. tak kan nak pertahan jadi betul pulak? betul la aduka tu .. yang salah dia tentang ... tak betul dia sokong. pendirian pemuda pula? kalau salah pun pertahan semata2 kerana wala'?

kalau tak keluar juga komen ini .. memang sah pengecut seperti mana kamu kecut tidak siarkan 2 komen aku sebelum ini!! kalau kamu dapat jadi calon pilihanraya nanti berkat kewala'an kamu sekarang ... memang aku doakan kamu kalah sampai hilang wang pertaruhan!

hanya pemimpin2 pas yang berani dan benar sahaja layak menerima undi kami - RAKYAT!

MaLin0ri said...

apa yg tak kena dgn artikel tu? tiada pun dia tulis pegi mampusla Lu aduka??
demo marah herman siar gambar khairul dgn bini dia ke? salah ke? Lu pegi bakar lukisan yg Lu lukis ke khairul nizam lukis ke Lu senang ati je? Lu ni mmg jenis taksub pd kawan la. JUMUDla otak Lu hahaha

Xenan said...

yerlah..kami jumud..jgn ISA kan kami

Unknown said...

hehe...biasa ler tu Xenan...ramai suka nak 'menangguk di air keruh'...semua orang yg 'having grudges' sama AT ni ler masa nak ambik kesempatan 'highlight dosa'/ungkit silap/tulisan kontroversi AT yg lepas-2... padahal isu sebenarnya yg AT kantoi ialah semata-mata isu kontroversi 'hina Allahyarham Sultan Johor'.

Ada ler 2, 3 kerat Pemuda PAS yg sebulu dgn Presiden tentunya boleh pulak ambik kesempatan dlm hal ni. Apa sebenarnya kebenarannya yg AT maksudkan? Apa benarnya pada Presiden PAS TGHH tu, yg ramai kita bangkang/kritis selama hal ni? He's still like what we're talking about of months ago. No change a bit. To make matter worse, his undoing, God-damn-it, is perpetually sinking the ship.

Unknown said...

yang aku tahu skang aduka sudah kehilangan teruna...wkakakaka

Ali Zaidan said...

Ali Zaidan kat atas tu bukan aku! Lepas ni, siapa2 yg pakai nama Ali zaidan dan bukan berasaskan akaun ini, maka tolong anggap dia bukan aku.

Tapi aku setuju dengan soalan "Ali Zaidan' tu. Apa yang kau paham sebenarnya?

Habaq mai sket...

Anonymous said...

ali zaidan berbual macam keling la..kejap bukan ko kejap anggap bukan kejap ya..macam sial la ko ali syaitan..eh ali zaidan